بیمار PKD مبتلا به بیماری کلیوی چگونه می توانیم به او کمک کند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیمار PKD مبتلا به بیماری کلیوی چگونه می توانیم به او کمک کند

مادر من، او یک بیمار بیماری کلیه پلی کیستیک، 62 ساله است. او به بیماری های کلیوی و سطح کراتینین است تا 4.7 است. علائم او اشتها بسیار ضعیف، کاهش وزن، گرفتگی عضلانی احساس بسیار خسته است. و او تا به فشار خون و آنها را دارو او را برای کلیه او و او به دیابت است. لطفا ما در اسرع وقت نیاز پشته خود را.
با توجه به توضیحات خود را، سطح کراتینین مادر خود را 4.7 نشان دهنده رشد کیست او را باعث شده است که کلیه خود را کاهش عملکرد فیلتراسیون است. در حال حاضر کلیه آسیب درجه خود را در مرحله 4 بیماری مزمن کلیه است. فشار خون بالا، کاهش اشتها، کاهش وزن، خستگی علائم در بیماران مبتلا به این مرحله هستند. نگران نباشید، این مرحله هنوز در مرحله برگشت پذیر است.
چه درمانهایی برای بیماری مادر شما مفید است؟
در واقع، برای شرایط مادر شما، تنها یک یا دو نوع از درمان به اندازه کافی برای کمک به او نیست. در حال حاضر مادر شما نیاز به یک درمان سیستمیک:
1. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به مهار و منقبض رشد کیست او را ''
2. دهان و دندان طب گیاهی چینی، حمام درمانی، ماساژ، طب سوزنی و فتیلهگذاری به ترمیم سلول های آسیب دیده خود را گلومرولی و بهبود عملکرد کلیه است.
3. Maikangheji علاوه sanqifen به بهبود تعادل ایمنی او
در یک کلام، با کمک از کسانی که درمان سیستمیک، بیماری مادر خود را می تواند کنترل شود خب، پس او می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند.
همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع بیماری ژنتیکی است، بنابراین نمی توان آن را درمان کرد، اما ما می توانیم کمک به کسانی که بیمارانی که از آن رنج می برند فرصتی برای مانند یک فرد عادی با درمان مناسب زندگی است.
اگر شما علاقه مند در آن درمان سیستمیک PKD و یا می خواهید به یک زندگی با کیفیت با این بیماری، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: